MY YEAR 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaaa massor!
 
Hur har ditt 2013 varit?
I've had my ups and downs, men det har var en riktig roligt!
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Jag vet inte riktigt faktiskt ;)
 
Vad är din största framgång 2013?
Betygen- utan tvekan! Är så otroligt stolt över mig själv.

Vad spenderade du mest pengar på?
Goooodis. Oooops
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, jag vart riktigt glad när jag fick min system kamera.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Oooh.. We can't stop - Miley Cyrus, La la la - Naughty boy, Undressed - Kim Cesarion, Build a girl - The Fooo & Best song ever - One direction!
 
Vem har du umgåts med mest?
Det där var en jättesvår fråga! Jag vet faktiskt inte!
  
Har du haft ett förhållande under 2013?
Nej ;)
 
Vart reste du under 2013?
Jag åkte till Gran canaria med la familia. Det var underbart!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Nejj, jag tror faktiskt inte att det är något speciellt. Men skulle aldrig tacka nej till en resa till.
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var med min familj hemma och bara myste.
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Om jag hade spenderat mer tid med vänner istället för att sitta inne framför datorn hela tiden.
 
Vem saknade du?
Jag har faktiskt alla som jag vill ha runt om kring mig vid min sida. Så jag har inte saknat nån speciell.
 
De bästa nya människorna du träffat?
Alla nya kompisar, helt klart!
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Satsa mer på skolan, var inte för snäll och ha för fan kul!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

franzenemilia.blogg.se

Instagram: emiliafranzeeen

RSS 2.0