11/1-2014

Hej bloggen, bloggar från min mobil nu eftersom att jag alldeles strax ska kolla på film och inte orkar sätta på datan. Iallafall idag har jag varit med Amanda och vi har fotat, bakat och spelat Wii.
Bilderna vi har fotat kan ni se i inlägget under detta.  Vi bakade kladdkakemuffins. Mums vad goda dom vart, riktigt smarriga. Sedan provade vi att göra en choklad frappé och den vart så god så jag behöver inte äns skriva om det, hahah. Amanda och jag filmade faktiskt när vi gjorde den så en video finns på videofyme. Så där kan ni följa mig, jag heter emiliafranzen där.
Vi spelade också Wii men det gick inte så bra för mig, kom bara 2:a hela tiden medans Amanda kom 1:a. Men vi hade iallafall en jätte rolig dag.

Imorgon ska jag åka till min pappa en stund och fira farmor för hon fyller år, så blogg uppdateringen kommer inte vara på top, men såklart kommer några inlägg upp.

Nu ska jag snart se på film så jag måste gå och fixa några saker först så hörs vi.
 PUSS






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

franzenemilia.blogg.se

Instagram: emiliafranzeeen

RSS 2.0