Börjar blogga igen!

Hej, jag kommer börja blogga nu igen. Saknar att skriva inlägg osv. Har hittat en massa insperation nu och är 100% taggad. Som jag sa i förra inlägget så skulle jag inte klara att hålla mig borta från bloggen så länge men en vecka är väll ganska lång tid? Men iallafall, nu är jag tillbaka.


När jag vakna imorse så var jag jätte trött verkligen. Men efter lite frukost så blev jag direkt pigg. Åkte sedan till skolan. 
Efter skolan mötte jag pappa på gymet och vi tränade lite. Måste verkligen ta tag i mitt nyårslöfte "Träna och inte äta godis på vardagar". Hittils har det ju gott sådär kan man ju säga. 
Iallafall efter träningen åkte vi hem och åt och därefter pluggade jag NO och spanska. Kom nyss ut ur duschen och dricker proteindrink och tittar på tv. Snart ska jag fönna mitt hår och antagligen platta det. PUSS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

franzenemilia.blogg.se

Instagram: emiliafranzeeen

RSS 2.0