FREEEDAG!

Hej, min dag har gott grymt fort. Har inte hunnit men någonting känns det som. Var i skolan mellan 8-14 och sedan följde lia med mig hem och vi bakade kladdkakemuffins och gjorde en läxa som är tills på måndag. Har inte så mycket kvar på den men det fixar jag nog ihelgen.
Imorgon ska jag först på ett dop, min syssling ska döpas. Därefter ska vi fira hans mamma som fyllde år för inte så länge sen. Det ska bli kul! Dock så är det jätte tråkigt att mina kusiner inte kunde komma. Ni kan kolla på min kusin Amandas blogg här: amandafranzen.webblogg.se .
Den äger och där får jag en del av min insperation ifrån. Så kolla in den ;)

På söndag så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Tror att jag mest kommer var hemma. Kanske träffar nån kompis, man vet aldrig;)
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

franzenemilia.blogg.se

Instagram: emiliafranzeeen

RSS 2.0