Information om mig för mina nya läsare

Hej, jag har märkt att min statistik har börjat att höjas igen ochmer och mer nya läsare. Vilket är super kul! Så jag tänkte göra ett inlägg om där jag berättar lite om mig och min blogg.

Hej jag heter Emilia Lisa Rodhe Franzén och är 13 år gammal. Jag bor i Stockholm och älskar att shoppa. På min fritid så kommer skolan i första hand men annars gillar jag att vara med mina kompisar. Jag skapade en blogg första gången när jag var 11 tror jag och då skrev man ju inte så bra inlägg, men ändå så tyckte jag att det var kul. Efter första gången jag skapade en blogg så har jag nästan alltid haft en blogg. Men för cirka ett halvår sen så blev bloggande mer seriöst för mig. Jag tycker det är så kul att se era fina kommentarer! Så nu i min blogg kan man hitta ganska mycket olika saker bl.a. Mode, smink-inlägg, min vardag och videos. Så jag hoppas att ni gillar bloggen och kanske tittar in igen någongång.
Bild ifrån i somras!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

franzenemilia.blogg.se

Instagram: emiliafranzeeen

RSS 2.0